Meeldib sulle roosa greip, troopiline kookospähkel või hoopis magus maasikas?

Möödunud aastal alustas The Body Shop kampaaniat “Hääl Sinu Huultel”. Kampaania raames müüdi super niisutavat kampaaniatoodet Draakonivilja huulevõid. Iga müüdud huulevõide müügitulu annetati kolmele kohalikule organisatsioonile: MTÜ Kasside Turvakodu, MTÜ Loodushariduse Ühendus Fenolo ja MTÜ Eluliin.

Kampaania raames kogutud müügitulust annetati 1055.72€ MTÜ Kasside Turvakodule , MTÜ Eluliinile 633.43€ ja MTÜ Loodushariduse Ühendus Fenolole 422.28€.

Käesoleval 2013. aastal kampaania “Hääl Sinu Huultel” jätkub ning The Body Shop kutsub taaskord kõiki projektis osalema. Ostes Draakonivilja huulevõi saab iga osaleja ühe hääle ja võimaluse valida, missugust organisatsiooni toetada. Kampaania lõppedes loetakse kõik hääled kokku ja 75% müügitulust jagatakse heategevuseks, millest esimesele kohale hääletatud organisatsioon saab 50%, teine 30% ja kolmas 20%. Allesjääv 25 % läheb The Body Shop fondi üldiste toetuste süsteemi.

Kas teadsid?

Alates aastast 1989 on The Body Shop Foundation rohkem kui 2500 erineva heategevusliku projekti raames kogunud enam kui 19 miljonit Inglise naela. Tehes koostööd väikeste organisatsioonidega kohalikel tasanditel.

Modelliagentuur
Author: Modelliagentuur