Karaja ettevõtte omanik hr Mauro Pederzolli asutas ettevõtte 1985. aastal pärast 20-aastast kogemust kahe muu ettevõttega, mille ta oli juba varem üles töötanud.
Edukate uuenduste hulgas peame kindlasti mainima kuulsat pruunistavat puudrit „Earth Glow”, mis raputas peaaegu uinuvat turgu 1979. aastal, ja toodet „Blush in Brush”, mis kujutab endast pintslit ja põsepuna, mis on samas pakendis. See toode patenteeriti ning võeti turul ülihästi vastu.
Kõik hr Pederzolli kogemused ja mõtted on nüüd kehastunud ettevõttes Karaja. Tema mõtted on muutunud nüüdseks, kui neid on järgitud ja jäljendatud, laiale üldsusele tuntuks. Itaalia moe edu on hästi tuntud, sellelt oodatakse kõikide maailma naiste naiselikke igatsusi puudutavate soovide täitmist: riided, kingad, kosmeetika, soengumood.
Karaja töötajate ülesandeks on teha täpseid turu-uuringuid moe alal, uurida rahvusvahelist turgu, leida uusi tegevusalasid ning küllastunud turusegmente.
Karaja plaanib muutuda moe valdkonna arvamusliidriks, säilitades samas oma uuendusliku veetluse ilma tavapäraste väljendusvahendite kõrvalelükkamiseta.
Karaja püüab luua alati värsket ja kaasaegset veetlust, mis on oluline igas vanuses naistele.
Eestis on Karaja tegutsenud alates 2011 aasta aprillist ja on olnud pidevas kasvus leides üha uusi tarbijaid, kes ka toodetele truuks jäävad. Seda just toodete heade komponentide ja omaduste pärast. Samuti on Karaja hinnatase mõistlik – Karaja moto on pakkuda tippkvaliteeti mõistliku hinnaga.
Samuti on Karaja oma õla alla pannud erinevatele teleprojektidele ja edukatele ning tuntud Eesti naistele. Ka mitmed professionaalsed jumestajad on Karaja enda jaoks leidnud. Näitena võib tuua Kaia Triisa, kes kinnitab toodete headust. Läbi tema tegemiste on ka mitmed avaliku elu tegelased Karaja enda jaoks avastanud. Alates augustist 2012 on Karaja reklaaminäoks Eestis Tanja Mihhailova, kelle imekaunis pilt ka Karaja tooteriiulit Kaubamajas kaunistab.
Karaja ootab teid nüüd ka Tallinna Kaubamajas.
Allikas: GoodNews