MA Modelliagentuuri uued harrastusmodellid ja -näitlejad osalesid uues valmivas Hartwall Original Long Drink telereklaamis

MA Modelliagentuur on hoolitsenud selle eest, et tema harrastusnäitlejad ja -modellid saaksid võimaluse oma võimed proovile panna väga erinevasisulistes ja eesmärkidega projektides. Ei ole sugugi harv juhus, kui selle käigus avastatakse osalejas peituv potentsiaal ning talle pakutakse edaspidi kaasalöömist üha uutes projektides.

Kolmapäeval osalesid Mihkel ja Herki uues valmivas Hartwall Original Long Drink telereklaamis. Mõlemad noorhärrad on kaamerate ees varemgi tööd teinud, kuid sel korral palume neil jagada muljeid äramärgitud tööst ja seeläbi saadud kogemustest.

Millises projektis kaasa lõite?

Mihkel: Osalesin MA Modelliagentuuri eestvedamisel Hartwalli Orignal Long Drink telereklaamis. Ei saa mainimata jätta, olin korralikult tuunitud. Pole vist kunagi varem nii palju meiki näos kandnud.
Herki: Projekt oli meil ühine, milles kaasa lõime – Hartwalli Orignal Long Drink telereklaam.

Kas olete ka varem tele- või reklaamitöödes kaasa löönud?

Mihkel: Kaamera ees olen seisnud küll, kuid seni ei ole reklaaminud mitte ühtegi toodet, mis meeldiks mulle sama palju kui nüüdne objekt.
Herki: Jah, mul on olnud varem erinevaid rolle kodumaistes teleseriaalides ja ka mitmetes eriprojektides.

Mida reklaamides ja seriaalides harrastusnäitlejana osalemine isiklikus plaanis juurde annab?

Mihkel: No mis te ise arvate – minusugusele noorele pakub ju pinget tutvuda uute huvitavate inimestega, kel kruvid logisevad umbes nagu mul endalgi!
Herki: See töö esitab väljakutse unustada kõik ümbritsev ning astuda määratud rolli nagu uude reaalsusesse.

Kas soovitaksite edaspidi teistelegi niisugust lisatööd ning põnevust?

Mihkel: Oojaa, kindlasti! Elad teadvalt ju vaid üks kord ja võtta tuleb maksimum – magada kiiremini, käia ja teha rohkem.
Herki: Absoluutselt! Leian, et see närvikõdi kaamerate ja paljude võõraste silmapaaride ees annab huvitava kogemuse ning kasvatab iseloomu.